Ukoliko ste nakon prijema pošiljke konstatovali da želite da je zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nam pošaljete e-mal na info@vamos.rs.
Nakon prijavljene zamene, očekujte poziv kako bismo se dogovorili oko preuzimanja i zamene artikla. Nalog za preuzimanje kod kurirske službe kreiramo mi.
Neophodno je da se dokumentacija koja stigne na e-mail adresu:
- odštampa,
- čitko popuni i
- spakuje zajedno sa pošiljkom koja se vraća.
Kuriru koji preuzima artikal koji želite da zamenite, neophodno je predati ga adekvatno upakovanog jer sva odgovornost za oštećenja prilikom transporta ide na račun pošiljaoca.
Troškove poštarine snosi kupac po zvaničnom cenovniku kurirske službe. Poštarinu plaćate gotovinom kuriru koji preuzima robu za zamenu.
Čim artikal stigne na naš lager, vrši se provera da li je poslat u adekvatnom stanju i automatski se šalje zamenski sa novom račun - otpremnicom.
Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je otvaran.
Rok zamene
Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.
Troškovi isporuke
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije oštećen ili pogrešan artikal. Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća iznos poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe. Poštarina se plaća gotovinom kuriru koji preuzima robu za zamenu.