Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nam odmah pošaljete e-mail na info@vamos.rs sa:
- Brojem primljene Račun - otpremnice
- Imenom i prezimenom
- Kontakt telefonom
- Razlogom odbijanja pošiljke
U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem toku reklamacije, tj. zamene.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da je isporučena roba oštećena, neodgovarajuća naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail na info@vamos.rs sa:
- Brojem primljene Račun - otpremnice
- Imenom i prezimenom
- Kontakt telefonom
- Razlogom reklamacije ili zamene proizvoda
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili telefonskim putem, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju tj. zamenu i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Prilikom rešenja Reklamacije, ukoliko je odobrena, imate mogućnost:
- Zamene za isti proizvod
- Zamene za drugi proizvod
- Povrat novca
Pravo na reklamaciju imate, od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl glasnik RS 62/20144).
U svakom momentu možete dobiti pomoć i informaciju od naše korisničke podrške putem telefona 011 2281-379.
Reklamacije zbog nesaobraznosti robe
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite telefonom ili putem e-maila na info@vamos.rs.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČITE, saglasni ste i sa uslovima reklamacije.