Besplatna dostava za kupovinu preko 2.990 RSD

Prijavi se ili registruj

Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nam odmah pošaljete e-mail na info@vamos.rs sa:

  • Brojem primljene Račun - otpremnice
  • Imenom i prezimenom
  • Kontakt telefonom
  • Razlogom odbijanja pošiljke

U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem toku reklamacije, tj. zamene.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da je isporučena roba oštećena, neodgovarajuća naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail na info@vamos.rs sa:

  • Brojem primljene Račun - otpremnice
  • Imenom i prezimenom
  • Kontakt telefonom
  • Razlogom reklamacije ili zamene proizvoda

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili telefonskim putem, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju tj. zamenu i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Prilikom rešenja Reklamacije, ukoliko je odobrena, imate mogućnost:

  • Zamene za isti proizvod
  • Zamene za drugi proizvod
  • Povrat novca

Pravo na reklamaciju imate, od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl glasnik RS 62/20144).

U svakom momentu možete dobiti pomoć i informaciju od naše korisničke podrške putem telefona 011 2281-379.

Reklamacije zbog nesaobraznosti robe

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite telefonom ili putem e-maila na info@vamos.rs.

NAPOMENA:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČITE, saglasni ste i sa uslovima reklamacije.

Prodavnica
Lista želja
0 items Cart
Moj nalog